Předvolební přípravy nabírají na intenzitě, některé volební strany a hnutí se už začaly předhánět ve slibech (billboardy, novinová inzerce…). Reklamní agentury si mnou ruce, občané kroutí hlavou nad plýtváním financí, které by se daly rozhodně využít lépe.
Krajský volební štáb KSČM vychází ze zkušeností uplynulých voleb a sází především na hospodárnost a osobní kontakt s občany, na pomoc při řešení jejich problémů v jednotlivých oblastech života Jihočeského kraje.
Kromě organizačních a legislativních otázek dbá na dobrou přípravu kandidátů, dokončení volebního programu a spolupráci s organizacemi a firmami, které budou pomáhat při oslovení veřejnosti. Na tiskové konferenci dne 24.6.2014, od 11,00 hod. v hotelu Palcát v Táboře představí médiím a dalším přítomným své pojetí volební kampaně, otevřenost svého jednání a odpoví na položené otázky týkající se voleb.